Вакансия
Город

Вакансия • Customer Support Specialist (remote), Сербия

Работа в России

Вакансия в архиве

Работодатель, вероятно, уже нашел нужного кандидата и больше не принимает отклики на эту вакансию
Воспользуйтесь ПОИСКОМ чтобы найти другие вакансии на нашем портале.
Работа в России

Получите $100  STARTUP БОНУС  за правильный ответ на вопрос:

Самое большое озеро в мире?

• ПРОВЕРЬТЕ СЕБЯ
Выбор профессии • бесплатный онлайн «Тест на профориентацию»
Бесплатный онлайн тест IQ Айзенка при приёме на работу

Вакансия в архиве • Customer Support Specialist (remote), Сербия

New,
📆 2025-01-14
Работа • Сербия
З/п по договоренности ք
Mayflower (Вакансия работодателя)
Адрес места работы:
Лимасол, Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ'
Тип занятости: Полная занятость
График работы: Удаленная работа

Experience: 1+ year
Work format: remote

Mayflower is a technology company that alters the entertainment industry to a new level of perception and engagement.

We are building the future of live entertainment. We believe that by providing people with the best and high-quality live streaming experience in entertainment, we can tackle the world’s “problems” better, together!

We are confidently growing every by X2 per year and successfully mastering it in different formats (as of the last - VR), implementing solutions based on ML algorithms, and developing experimental directions.

We are looking for a Customer Support Specialist to join the growing support team of our web-based entertainment project. The company offers an excellent working environment, a competitive remuneration package, and the chance to work for a developing international company.

Duties:

  • Handle and resolve customer complaints providing the best customer experience
  • Investigate complaints, troubleshoot issues and identify trending problems
  • Report bugs to the technical team.

Requirements:

  • 1+ year experience as a Customer Support Specialist (сhats, emails, tickets)
  • Ability to work morning, day and night shifts
  • Very good English skills (С1)
  • Experience with ticketing systems (e.g. ZenDesk, Intercom, etc...)
  • Perfect communication and problem-solving skills
  • Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.

It will be a plus:

  • Knowledge of additional foreign languages.

We offer:

  • Career growth and professional development in a rapidly growing project
  • Constant education & leveling up your skills
  • Unique opportunity to build your career among the best professionals on the market.

Please send your CV in English only.

Опыт работы (лет): От 1 года до 3 лет
Адрес на карте:
Updated: 15 January 2025


ПОДЕЛИТЬСЯ


Дистанционное обучение ВКонтакте онлайн Дистанционное обучение TikTok онлайн Дистанционное обучение YouTube онлайн Дистанционное обучение онлайн

Похожие вакансии:

General Director / Business Unit Manager
Москва •
Cornerstone Russia

Customs specialist / Специалист по работе с таможней
Москва •
Денвью Лимитэд (Maxxium Russia)

Senior QA Engineer (manual)
Тбилиси •
Telleqt
З/п: от 2800 до 3500 USD

Sales operator for American Car company
Ташкент •
Trust Auto Geeks
З/п: от 150 до 1500 USD

Sales Director
Москва •
Gravity Field

Бортпроводник (Дубай)
Москва •
Глобал Вижн
З/п: от 260000 до 310000 RUR

Работа в России, Сербия - Свежие вакансии на Kit-Jobs.Ru

Работа в городах России - свежие вакансии (469922) на Kit-Jobs.Ru: Вакансия работодателя • Mayflower - Customer Support Specialist (remote), Сербия. Здесь Вы можете ознакомиться с вакансией работодателя бесплатно онлайн.

Наш портал является бесплатным онлайн сервисом поиска работы по базе вакансий от прямых работодателей, по размеру заработной платы и прочим параметрам в регионе Сербия. На портале также имеются такие разделы как: ежедневно обновляемая база свежих вакансий по всем городам России, юридические консультации, сервисы, форма для создания резюме онлайн в формате .DOC, новости рынка труда России и другие разделы.





Возможно вам это интересно:



+
facebook