Вакансия • Call Center Operator, Ташкент
1. Receive customers' inquiries, suggestions, complaints, rescues and other business feedback from incoming calls \ online .
2. Establish good relationship with customers through quality service, provide customers with reasonable solutions to improve service quality and satisfaction
3. Pay attention to customer needs, complaints, suggestions, timely feedback to the relevant departments, to ensure that the customer feedback information is recorded accurately
4. Real-time attention to recording quality control as well as satisfaction, complete the work summary
5. Master business knowledge and customer service communication skills, improve service level and customer satisfaction.
Requirement:
1. College degree or above, customer service and related work experience is preferred
2. Strong sense of responsibility, strong resistance to pressure, strong adaptability, able to independently deal with urgent problems
3. Strong learning ability and communication skills
4. Good professionalism, strong organisation and discipline.
ПОДЕЛИТЬСЯ
Похожие вакансии:
Работа в России, Ташкент - Свежие вакансии на Kit-Jobs.Ru
Работа в городах России - свежие вакансии (469923) на Kit-Jobs.Ru: Вакансия работодателя • BYD CENTRAL ASIA OOO - Call Center Operator, Ташкент. Здесь Вы можете ознакомиться с вакансией работодателя бесплатно онлайн.
Наш портал является бесплатным онлайн сервисом поиска работы по базе вакансий от прямых работодателей, по размеру заработной платы и прочим параметрам в регионе Ташкент. На портале также имеются такие разделы как: ежедневно обновляемая база свежих вакансий по всем городам России, юридические консультации, сервисы, форма для создания резюме онлайн в формате .DOC, новости рынка труда России и другие разделы.